Náš tím
je postavený na seniorných kreatívnych a technologických ľuďoch, ktorí majú skúsenosti z korporátnej, novinárskej, komunikačnej a eventovej oblasti.
-
Svoju kariéru začal v MMD, dnešnom Graylingu.
Po niekoľkých rokoch začal budovať vlastnú agentúru, pôvodne zameranú na divadelný a eventový manažment, ktorá sa neskôr postupne pretranformovala na plnohodnotnú komunikačnú agentúru.
V marketingu, eventovej a komunikačnej oblasti pôsobí takmer 20 rokov.
Za posledné roky sa podieľal na príprave komunikačných stratégií ako aj realizácii rôznorodých projektov pre klientov ako Slovak Telekom, ZSE, Accenture, HOPIN, BMW, IDC a ďalších.
-
Má viac ako 13 rokov skúseností v žurnalistike, korporátnom sektore, PR agentúre, aj globálnom think-tanku.
Začínal ako ekonomický novinár. Neskôr sa presunul do PR sveta a prešiel do komunikačného tímu Telekomu, kde 6 rokov pôsobil ako hovorca a pracoval na rozmanitých projektoch, od produktového marketingu až po CSR.
Neskôr bol riaditeľom komunikácie v medzinárodnej organizácii Globsec. Medzi jeho klientov patrili renomované firmy ako Telekom, Accenture, OMV a ďalšie.
Má bohaté skúsenosti v oblasti tvorby stratégií, online marketingu, employee brandingu, tvorby obsahu, riadenia tímu a krízovej komunikácie.
-
Je dušou analytického tímu a výborne rozumie reči čísel.
Ako začínajúci novinár prešiel do agentúry, kde už viac ako 10 rokov denne komunikuje s novinármi a podieľa sa na PR kampaniach a organizovaní eventov.
Dokonale pozná trh a ovláda obsah médií aj vďaka mediálnym analýzam.
-
Začínala počas vysokej školy ako PR manažérka v Nitrianskej komunitnej nadácii v projekte Mladí Nitrianski filantropi.
Neskôr si vyskúšala prácu v dvoch najväčších komerčných televíziách – TV Markíza a TV JOJ, na pozícii redaktor televízneho obsahu.
PR však naďalej ostáva jej srdcovkou. Má skúsenosti z agentúr aj s prácou na strane klienta. Realizovala projekty pre značky z oblasti FMCG, farmácie aj telekomunikácie.
Počas viac ako desiatich rokov v PR pracovala pre klientov ako Unilever, Mucos, Biopark, Omron, Fokus očná optika, Emco, Alpro, Dedoles, ZľavaDňa, Orange, Pískacie a Procter & Gamble.
Najbližšie má k CSR a značkám, ktoré šíria svojimi aktivitami dobro a pozitívne zmeny v spoločnosti.
Rada píše, spolupracuje s influencermi a tvorí obsah na sociálne siete.
-
V oblasti marketingu a firemnej komunikácie sa pohybuje viac ako 9 rokov.
Už počas štúdia na vysokej škole začínala v produkčnej a eventovej agentúre, následne pokračovala ako marketingový špecialista pre TAURIS Group odkiaľ sa posunula do IT sektora.
Ako súčasť komunikačného tímu brandu Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia získala počas 3 rokov bohaté skúsenosti s internou a externou komunikáciou, projektovým manažmentom, riadením a podporou eventov a kampaní, ktoré následne zúročila v ďalšej medzinárodnej IT spoločnosti GlobalLogic Slovakia.
Po rokoch v korporátnych vodách a relokácii z Košíc do Bratislavy sa úspešne etablovala v agentúre casual.
Naše najbližšie externé spolupráce
sú postavené na expertoch najmä v oblastiach stratégie, kreatívy, grafického dizajnu, employer & personal brandingu a emailového marketingu.
-
Viac ako 20 rokov spája svet marketingu, osobného brandingu, HR konzultingu, employer brandingu, B2B brandingu a rozvojových programov.
Oliver je spíkrom, lektorom a medzinárodne certifikovaným konzultantom pre emailový marketing a nástroj MailChimp.
Ako tréner vedie firemné školenia, zážitkové workshopy a verejné prednášky. Taktiež zastával vrcholové strategické, business development a manažérske pozície, kde úspešne viedol tímy od 5 do 120 zamestnancov.
Medzi jeho hlavné oblasti pôsobenia patrí employer a personal branding, digitálny a komerčný branding, Linkedin, ale aj rozvojové programy (soft skills a psychológia rozhodovania).
-
Absolvoval VŠVU, ateliér art design.
V reklame aktívne pôsobí od roku 2011 na pozícii Art Director.
Pracoval vo zvučných reklamných agentúrach ako napríklad MUW Saatchi & Saatchi, Applepie alebo Mayer McCann Erickson, kde viedol kreatívny unit.
Formálne realizuje projekty od printu cez kampane, vizuálne identity, vývoj produktového dizajnu, či multimediálne video projekty.
-
Michal má 20 rokov skúseností v oblasti dizajnu a reklamy.
Kariéru odštartoval vo Wiktor Leo Burnett v roku 2006. Spolupracoval so špičkovými agentúrami ako Euro RSCG a MUW Saatchi & Saatchi.
Od roku 2014 pôsobí ako kreatívny vedúci v TRIBE.HOUSE.
Vytvára presvedčivé príbehy značky, čím neustále posúva hranice dizajnu a inovácií.
-
Sani je skúsená grafička so špecializáciou na PowerPoint prezentácie s 12-ročnou praxou.
Vytvorila celkovo už viac ako 1000 prezentácií šitých na mieru pre viac ako 200 klientov.
Je aktívnym členom marketingového oddelenia veľkých korporátov už 9 rokov, kde sa zameriava na priamu marketingovú komunikáciu.
Vášnivé spojenie grafiky a marketingu jej umožňuje tvoriť prezentácie, ktoré nielen vizuálne zaujmú, ale aj jasne a efektívne komunikujú posolstvo klientov.
-
Zastrešuje stratégiu a kreatívu.
Má za sebou 10 rokov pôsobenia v špičkových slovenských agentúrach ako McCann Erickson, Young&Rubicam či Vaculik Advertising, kde vytváral kreatívne koncepty pre lokálne aj globálne top značky.
V roku 2018 založil butikové kreatívne štúdio Autentik.
Špecializuje sa na marketingovú stratégiu a výrazné kreatívne koncepty, často využívajúce aj spoločenský kontext.
Získal viac ako 20 zahraničných aj domácich kreatívnych cien.